İşyeri Hekimi Reçetesi Karşılarken Hata İle Karşılaşılması Durumunda

SGK ile yapmış olduğumuz görüşmelerde Medula Sistemi'nin reçeteyi yazan hekimin işyeri hekimi olup olmadığı, sertifikasının geçerli olup olmadığı ve reçeteyi yazdığı sigortalıyla aynı işyerinde çalışıp çalışmadığı sorgulamalarını yaptığı, bu kriterlerden biri uygun değilse işyeri hekimi reçetelerinin karşılanırken hata verdiği bildirilmiştir. Buna göre reçetesi karşılanırken Medula Sistemi'nde hata veren işyeri hekimlerinin yapmaları gereken işlemler aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.

1- İşyeri hekimi, "Doktor Bilgi Bankası"ndaki bilgilerinin doğruluğunu kontrol etmelidir. Bilgiler doğru değilse İl Sağlık Müdürlüğü ile iletişime geçmelidir. Doktor Bilgi Bankası http://sbu2.saglik.gov.tr/drbilgi/

2- Ardından İSG-KATİP uygulamasına girip sözleşme ekranının aktif olup olmadığını ve sertifika bölümünden sertifika süresinin devam edip etmediğini kontrol etmelidir. Tüm bu bilgilerin doğruluğunu kontrol ettiği halde Medula ekranında hala hata ile karşılaşılıyorsa isgkatip@csgb.gov.tr e-mail adresine veya İSG-KATİP teknik problemler birimine ulaşılabilir. 0312 296 60 00

Okunma Sayısı: 352