FarmaInbox Reçete Tevzi Sistemi’ne Giriş Yaparken Yaşanan Sıkıntı Hakkında

Farmainbox Reçete Tevzi Sistemi’ne giriş yaparken bazı meslektaşlarımızın sıkıntı yaşadığına dair bildirimler ulaşmaktadır. TEB'in konuyla ilgili yönlendirmesi aşağıda bilgilerinize sunulmuştur. Sorun yaşayan meslektaşlarımızın izlemesi gereken işlem basamakları şu şekildedir; 1. FarmaInbox programını Denetim Masası-> Program Ekle/Kaldır’dan kaldırınız. 2. C:\Program Files\TEB klasörünü siliniz. 3. http://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=22 adresinden .net 3.5. sp1′i veya .NET 4′ü indiriniz ve kurunuz. ( Windows 7 kullanılan bilgisayarlarda .NET Framework 4 Web Yükleyicisi ni yüklemeniz önerilir.) 4. www.farmainbox.com adresindeki FarmaInbox kurulumunu indiriniz ve kurunuz. 5. Yukarıdaki işlemleri yaparken sorun yaşarsanız lütfen 444 3 329 numaralı Çağrı Merkezi’ni arayınız. Birliğimiz tarafından meslektaşlarımızın yaşadığı mağduriyeti en kısa sürede çözmek üzere gerekli işlemler yapılmaktadır. Tüm meslektaşlarımızın bilgisine sunarız. TÜRK ECZACILARI BİRLİĞİ  


04 Nisan 2013     Okunma Sayısı : 2786