Farmainbox Reçete Tevzi Sistemi’ne giriş yaparken bazı meslektaşlarımızın sıkıntı yaşadığına dair bildirimler ulaşmaktadır. TEB'in konuyla ilgili yönlendirmesi aşağıda bilgilerinize sunulmuştur. Sorun yaşayan meslektaşlarımızın izlemesi gereken işlem basamakları şu şekildedir; 1. FarmaInbox programını Denetim Masası-> Program Ekle/Kaldır’dan kaldırınız. 2. C:\Program Files\TEB klasörünü siliniz. 3. http://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=22 adresinden .net 3.5. sp1′i veya .NET 4′ü indiriniz ve kurunuz. ( Windows 7 kullanılan bilgisayarlarda .NET Framework 4 Web Yükleyicisi ni yüklemeniz önerilir.) 4. www.farmainbox.com adresindeki FarmaInbox kurulumunu indiriniz ve kurunuz. 5. Yukarıdaki işlemleri yaparken sorun yaşarsanız lütfen 444 3 329 numaralı Çağrı Merkezi’ni arayınız. Birliğimiz tarafından meslektaşlarımızın yaşadığı mağduriyeti en kısa sürede çözmek üzere gerekli işlemler yapılmaktadır. Tüm meslektaşlarımızın bilgisine sunarız. TÜRK ECZACILARI BİRLİĞİ